موضوع: "دل نوشته های یک طلبه"
کالای ایرانی یعنی احترام به بازوی طلایی کارگر ایرانی یعنی مرهمی بر پینه های دست کارگران کالای ایرانی یعنی عشق به وطن ،نمو کودکان ایرانی در گهواره ی تولید و استقلال یعنی نان بر سفره ی خودی نه بیگانه یعنی ارزش عرق جبین کارگر ایرانی
اکنون باید این تولید را ملی کنیم در وطن خودکفایی را تجلی کنیم
تولید ملی یعنی تپیدن قلب اشتغال ولبخند کارگر ایرانی وسربلندی ایرانی تولید ملی یعنی صرف شدن فعل توانستن و قدر دانی از پینه های دست کارگران ایرانی
تولید ملی یعنی من و تو ما میشویم و میتوانیم نه تنها کالا بسازیم بلکه کشور بسازیم و آینده سازان شویم
تولید ملی یعنی مصاف فن با ابتکار و خلاقیت
تولید ملی یعنی چرا خودمان نه ؟ما از دیگران کمتر نیستیم
تولید ملی یعنی خشت و بنای جامعه یعنی روح در کالبد بازار ایرانی یعنی رخنه نکردن بیگانه
تولید ملی یعنی من ایرانیم آرمان ایرانی و فرهنگ ایرانی دارم و کالای ایرانی فرهنگ غنی ایرانی و سازگاری من و ایرانی بودنم
ز.ک
امروزه اهمیت اتکا به تولید داخلی و افزایش صادرات غیر نفتی بر کسی پوشیده نیست و با توجه به اینکه خلع ید بیگانگان از امورات داخلی و حذف دخالت اجانب جز به واسطه عدم وابستگی اقتصادی بر آنها میسر نخواهد بود لذا اهتمام بر تولید داخلی و تبعا شکوفایی و پویایی اقتصادی نقش به سزایی بر ارتقاء جایگاه ملی در میان کشورهای جهان سوم خواهد داشت. از این رو چشم پوشی از کاستی های موجود در بستر تولید و همراهی کردن تولید کنندگان از طریق خرید کالای داخلی سبب جایگیری صنعت ملی در قطار صنایع کشورهای توسعه یافته میگردد
از طرفی تن دادن به تحریم ها و تحمل فشار های بیگانگان جز به امداد تولید داخل، روزنه خلاصی ندارد و در غیر اینصورت استعمار گران هر آنچه که طرح ریزی نمایند به کار گرفته و تار و پود کشور را از هم خواهند گساند
چند سالیست که نامگذاری ها توسط رهبر فرزانه انقلاب، بر محور اقتصاد و تولید است. چرا که این دو مهم به صورت مستقیم در ارتباط می باشند. نمی توان پایه های اقتصاد را استوار و مقتدر متصور شد و در عین حال از تولید ملی چشم پوشید.
ما بعنوان شهروندان یک جامعه اسلامی همچنان که برابر قاعده نفی سبیل شرعاً وظیفه ی بستر سازی برچیده شدن نفوذ کفار را داریم، بعبارتی با مصرف کالای ایرانی به یکی از وظایف خود عمل نموده ایم.
از سوی دیگر تولید کنندگان باید در نظر داشته باشند که در این برهه از زمان و با غوغای تبلیغات کالاهای خارجی، نباید در قیاس کیفی، در کفه سبک تر ترازو قرار گیرند و با پشتکار چالش ها را به جان خریده و در نیل به اهداف خود ثابت قدم باشند.
ز.ک